Onsdag 2 dagar kvar....

....det blev Vitbergsbadet med Carlsson idag. Men det blev ett grått moln ovanför våra huvuden som inte riktigt ville hålla tätt. Så det var bara att packa ihop sakerna och åka hemåt. Imorgon blir det inget bad......tror jag?



Vad har jag gjort idag förrutom att fixat och trixat med min nya telefon.....INGET!
Och det är ju det som är så himla skönt med semester och sommar. Man behöver inte alltid göra något!

Det ända jag har gjort idag är tvättat......
Undra om jag har en slags fobi när det gäller tvätta. Det är som om jag måste tvätta minst 1 maskin / dag annars börjar det klia i kroppen. Är det något som jag verkligen gillar så är det en tom tvättkorg. Men man hinner bara vända ryggen till så är det någon som har slängt i kläder igen.....Jag HATAR att ha tvätthögar liggandes eller full tvättkorg. Henke skakar på huvudet och säger ibland att man kan inte bara tvätta ett par byxor....Men jag älskar att höra tvätten slå runt i trumman (fniss) Kom just att tänka på en kille som jag var tillsammans med som tvättade sällan och tvätten var torr när han tog ut den ur maskinen. Han fyllde den så full så tvätten slog aldrig runt samt att det som var i mitten aldrig blev blött. Hur tänkte han då? Fy vad äckligt!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej! Jag är nog som du när det gäller tvätten, vi är lite färre i vårat hus men det tvättas ändå varje dag.. det är så härligt att hänga tvätt ute på sommarn oxå.. luuktaaar sååå gott Mmmmm

Kramiz

2009-07-15 @ 20:47:36
Postat av: Jenny

Jag hade beställt av en kille som skulle åka. Men han hade en tjej med sig som INTE ville återvända till markanden igen på hemresan. Hallå! Hur tänkte hon då? Det slutade med att alla vi som hade beställt inte fick några telefoner, tyvärr. Det var ju ett bra pris 500:- / st. Kram

2009-07-15 @ 22:47:53
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Marika

Ja, snart åker ni iväg till Leksand. Det kommer säkert att bli jätte skoj! Vi hade gärna följt med om vi inte hade haft vår Spanien resa inbokad. Men den kommer ju att kosta en hel del...

Ni verkar ha haft en skön dag även om det blev lite regn på er.

Kram Marre.

2009-07-15 @ 22:50:36
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0