Nu är vi hemma...

Det var sommarens lilla semestertripp. Vi kom hem vid 20-tiden. Allt har gått jätte bra.
Vem står inte och inväntar Tildes hemkomst om inte hennes kompis Ida. När vi kommer körandes så är det första vi ser Idas röda jacka. Hon studsar av glädje och vinkar med armarna allt hon bara kan. Springer sedan efter bilen med ett glädje tjut. Jag kan säga att det var en lika ivrig och glad tjej som satt inne i bilen.
Det kan man kalla kompis glädje och längtan efter sin vän.

Vi ha packat upp och jag har hunnit tvätta 2 maskiner. Känns så skönt att få allt rent igen. Som jag har skrivit tidigare så tycker jag inte om att ha en tvätt hög som bara skrikar om att få bli tvättad.
När vi satt och åt vår sena middag strax efter halv 9 så skickade Perra ett sms:
-Om ni inte är allt för trötta och slut och vill ha sällskap så kan vi komma över.
Hallå! Vi är ju inte så gamla, klart vi orkar med trevligt sällskap. Dom kom över så vi satte oss och drack lite vin / öl och pratade på.
Tänk vad tiden går fort när man har trevligt klockan blev snabbt 01,30 

Vilken tur att det inte är bara Tilde som har goa vänner och vill hälsa en välkommen hem. Vi har oxå det!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Välkommen hem =). Vad skoj att bli välkomnad av sina vänner sådär. Ha en bra onsdag. Kram

2009-07-22 @ 08:32:20
Postat av: Alexandra

De var verkligen kul att fara till dalarna, men ändå skönt att komma till hemstaden =D, ska äta frukost nu ropar Henke för typ 10:e gången, så hejdå =D, kraam

2009-07-22 @ 11:19:00
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Marika

Tack åter igen för en trevlig kväll!

Ska ALDRIG glömma historien om glasen och heller ALDRIG hur omtänksamt och mödosamt du slet för att kunna köpa dem till mig;)Du är helt otrolig, Jenny!

Kram på dig vännen min.

Marre.

2009-07-22 @ 11:59:47
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sååå skönt att ni är hemma & välbehållna...

När ni kommer hem är det våran tur att sticka,

men vi kanske kan träffas & ta en fika eller nåt (fniss) då vi är hemma igen.

Ha det så gött & kram till er.

2009-07-22 @ 12:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0