Måndag morgon....

....börjar med en banan och ett varv runt A-torp. Skönt med en kall dusch efteråt och ett gott morgonkaffe. Henke har just åkt iväg en sväng till tryckarn och fixa lite saker som dom har ringt om. Till mig har den lilla terroristen ringt (fniss) och undrar om hon kan sluta lite tidigare......när man då även hör i örat:
-Jag älskar min chef, du är bäst (och ett massa fnitter)!
Då kan man ju inte neka henne, eller är man då lätt lurad?

Det är det här som gör mitt jobb så underbart....en bra relation med mina arbetskamrater.

Idag har jag under min promenad funderat över vad som skall hända senare ikväll. Kom då fram till att antingen poker eller bio skulle vara trevligt. Hallå! det är ju semester, njuta och känna lugnet och bara göra vad som faller en in. Det är ju så underbart. Jag ÄLSKAR sommaren och semestertider.


Kommentarer
Postat av: Marina a och Per

Poker lät ju intresant, ring om blir.

2009-07-13 @ 17:38:59
Postat av: Anonym

Vi ses snart, vännen min.

/ Marika.

2009-07-13 @ 17:42:05
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0