Mamma ordnar en liten syskon träff....

Idag bjöd mamma in oss på surströmmings middag, tack! Det var jätte trevligt och det bästa med det är att nästan alla syskon var samlade. Det fattades tyvärr 2 st, Peter och Johannes. Svårt att samla oss syskon samtidigt när alla bor åt olika håll.

Som ni flesta vet så var jag enda barnet på min pappas sida. Men på mammas sida har jag 5 syskon. Per-Åke, Peter, Andreas, Johannes och Sandra. Inte undra på att släktträden har väldigt många grenar och kottar nu förtiden.

Mamma med barn och barnbarn samt hennes karl Holger och min svägerska Birgitta.

Vi trodde att alla var med men fattades på bilden ovan var Isabelle och Henke

Kusinbild. Saknas gör dock Adam, Meja och Alvin.

Undra vilken gren dessa 2 hamnar på i släktträdet.....

En bild på mamma och Holgers gård, superfint läge.

Foto: Min lillebror Andreas

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack det var fint

2009-07-23 @ 00:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0