Henke bara tjatar.....

..............han vill då bara shoppa min karl (fniss). Shoppa, shoppa tänkar han inte på annat än att shoppa (fniss)
 Det första han sa idag när han slog upp sina blå var:
-Ska vi åka in till stan? Och shoppa?
-Va?
-Ja, det är ju så tråkigt väder vad ska vi göra här hemma?

Och jag måste faktiskt erkänna att jag var inte så shopping sugen idag, men vad gör man inte för sin sambo. Man ställer upp och åker med. Okej, han behövde väl inte tjata så mycket. Iallfall så gick vi in på Hansens, det var fullt med folk. Upptäkte då att det var tokrea på nästan allt. Nu är jag lite kärringen mot stormen och bli nästan tvärtom. När de andra tanterna sliter och nästan blir osams om vem som såg plagget först bara för att det är rea. Så hittar jag inget och jag vill INTE stå i denna låånnggaa kö. Jag kan nästan stå och bara titta roande på alla som panik köper plagg efter plagg bara för att det är rea.

Men jag kom inte tomhänt hem, händer sällan hihih. Jag hittade 2 st väskor på Esprit, dock inte på rea. En till mig och en till Alexandra som jag hade lovat henne för att hon är så duktig. Och lite för att jag nu ska få tillbaka min egen väska som hon alltid har. Så nu ska jag packa över allt i den nya väskan. Den gamla åker till Myrorna.


Kommentarer
Postat av: Marika

Hade du kommit hem tomhänt hade jag nog trillat av soffan här hemma. (Fniss) Klart man hittar nåt litet att shoppa bara man har viljan. Men nu får det väl ändå sluta att regna..? Även om man jobbar en vecka som denna så vill man ju ha sol, sol, sol! Och ni som har semester vill väl spara lite i börsen att shoppa för sen..? Ha det så bra så hörs vi av framöver, för nu är det bara tre dagar kvar till semestern!

Kram Marre.

2009-07-07 @ 20:03:35
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

....hihihi ja, det är inte ofta man kommer hem tomhänt. Nått hittar man alltid. När det gäller regnet.....jag håller på att vara väldigt less, vart tog sommarvärmen vägen? Solen? Klart vi måste höras, vi måste ju hjälpa er att fira in semestern!

Kram Jenny.

2009-07-07 @ 20:54:26
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja du... shopping shopping... Mattias var också den som ville på stan idag & han shoppade men inte jag,

hur kan detta vara möjligt fniss :) jag köpte inte en enda grej. Nu får det väl ändå sluta regna, är sååååå less på detta väder... nu sägs det att ryssvärmen är på väg, ev till helgen så vi får hålla tummarna att det gör det.

Kram

2009-07-07 @ 20:56:39
Postat av: Jenny

Såg du att den lilla väskan var en likadan som den du köpte? Ryssvärme, det är bara att hålla tummarna. Kram

2009-07-07 @ 21:24:30
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jo ser att det är den väskan, ett tecket på att man har bra smak (fniss)Var den till dig eller Alexandra Ha ha

Kramiz

2009-07-08 @ 10:22:22
Postat av: Jenny

Den lilla väskan var till Alexandra.....då får jag igen min lilla väska. Kram

2009-07-08 @ 10:40:01
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0