En tår i mitt öga...

...ingen hade väl ett öga tårt ikväll? Jag kunde inte hålla mina tårar borta när minnesstunden nästan var över.
Då ställer Michael Jacksons 11 åriga dotter sig vid micken och håller ett hjärtskärande tal till publiken.
Hennes pappas kista stod placerad bara några meter från henne där hon stod på scenen.

- Pappa har varit den bästa pappa man kan föreställa sig. Jag vill bara säga att jag älskar honom så mycket.

Han var en fantastisk artist, Michael Jackson!!!  Och hans musik kommer att leva vidare i all evighet, precis som minnet av "The King of Pop". 

Michael Jackson - som nu är en ängel i himlen på riktigt...




Helt ofattbart! Man kan och vill inte tro det är sant....The King of Pop är död. Kroppen är inte obducerad än, så de vet inte dödsorsaken Jag tänker på barnen, som levt ett så annorlunda liv med en av världens mest kända människor, deras far och trygghet i livet. Stackars dem.

Vila i frid Michael Jackson.......ännu en stjärna har tänts i himmelen.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej! såg tyvärr inte hela programet... men som du säger, det är helt ofattbart att han har gått bort, han ju alltid funnits där med din fantastiska musik,& hur mycket har man inte dansat & sjungit till hans låtar. har sett några andra program som sändes tidigare om hans liv, den stackaren fick ju inte uppleva hur det är att va barn...bara jobba & slita, tillbringade all sin barndom med vuxna, det är ju inte konstigt att han senare vid vuxen ålder tillbringade mycket tid runt barn.Han är & kommer alltid vara THE KING OF POP.

Ha det bra

Kram

2009-07-08 @ 10:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0