En lugn söndag...

När vi kom hem från stugan blev det pizza och lite fönsterputsning, tvättning, gräsklippning och bort torkning av fågelskit. Varför ska fåglarna skita just på altanen? Dom har ju en hel gräsmatta att skita på.

Roger och Veronica har just gått hem. Dom kom förbi och drack lite slash med oss. Och då passade jag givetvis på att snusa på den lilla Carlsson Filuren Lucas. Han luktade inte så gott i slutet då han hade kräkts ett antal gånger. Men han är ju lika söt ändå.

Nu ska det bli lite söndagsmys med popcorn och en bra film. Kan en söndag sluta bättre? Kan inte tro det. 


 

Kommentarer
Postat av: mamma

vi hade poppkorn å mys i går

2009-07-12 @ 23:52:54
Postat av: Marina

Jag håller på att leta ihjäl mej , du har lagt ut ett resept på en slash men jag hittar den inte, var är den??? kramizar Marre

2009-07-13 @ 09:07:33
Postat av: Anneli

Ja.... det är skönt med mysdagar:).. vi hade också det, sen var det ju segt efter dagen, kvällen, natten som var före (fniss) vi kom oss i säng kl 04.00 på morgonen oj oj, men ack så trevlig vi hade det. Visst var det nu i veckan som ni ska fara i väg söderut? Ska titta in i veckan som jag har lovat, fattar inte var tiden tar vägen, det bara rusar iväg :(

Kram/Anneli

2009-07-13 @ 11:09:12
Postat av: Jenny

Marina här kommer länken till mitt blogg recept på SLASH. Bjöd Roger på den igår han tyckte den var jättegod! Det är viktigt med det gröna The:et. Kram Jenny

http://jennygumman.blogg.se/2009/july/vad-ar-sommaren-utan-en.html#comment

2009-07-13 @ 11:40:11
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Anneli!.....jag vet hur det är att vara seg dagen efter, inte kul! Men man hade ju trevligt kvällen innan. Jag skickade svar på ditt sms men jag vet inte riktigt hur jag bar mig åt för Henke fick oxå "ditt" svar, hoppas det kom fram till dig med (fniss). Ni är välkomna vilken dag som helst. Skulle inte ni till Sundsvall /IKEA oxå, vilken dag? Om ni är där samma kväll så måste vi ju ses på ett eller två glas vin. Kram Jenny

2009-07-13 @ 11:48:03
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0