Bbbrrr, vart tog sommarvärmen vägen?

Nu är det väl ändå lite väl kallt! Det är bara 13 grader ute och vi är mitt i sommaren. Hallå! Hur tänkte vädergudarna nu?
Vi som hade tänkt cykla in till festivalen och äta lunch och träffa lite festivalfolk. Men vem vill cykla in och frysa? Det få bli något här hemma istället. Kanske passa på att städa i min garderob? Ja, det vore nog en bra idé. Tur att myrorna finns så man snabbt blir av med det innan man ångrar sig och hänger in det i garderoben igen. Jag brukar slänga det som jag inte har använt på 1 år, för det kommer nog bara att hänga där och ta plats. Och är det något som kan göra mig på dåligt humör är när jag har det rörigt i garderoben. Var sak har sin plats, men jag har dom som flyttar om i garderoben när dom provar och testar. ALEXANDRA!
-Vem jag? (fniss)

Nä, lite garderobsröjning är vad det blir idag. Vad ska du göra?

Min drömgarderob skulle kunna se ut så här, suck!

Kommentarer
Postat av: Anneli

ja du vännen var är värmen:( Jag & mattias åkte bil till stan men frös nåt så hemskt när man väl var där.. & bara tanken på att va där på kvällen fick en att dra en djup suck av lättnad (vilken tur att jag inte ska hit i kväll)Men det var i alla fall skönt när vi bestämde oss för att inte äta utomhus, vi gick till Viking i stället & fick sitta inne värmen & äta.. det var skönt.

Ha det nu så gött även fast det inte är nån sommarvärme:)har vi tur så vänder det snart igen

Kram Anneli

2009-07-04 @ 18:21:54
Postat av: Mamma

Du måste väl göra om vardagsrummet då så mycket som du choppar fniss

2009-07-04 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0