Är det sant?......Solen skiner!

Ni kan ju gissa om jag klev upp med ett glädje skutt i morse när jag såg genom persiennen att solen lyste. Men jag hann först tänka det kan inte vara sant det måste vara en dröm. Med det var sant! Jag väckte dom andra och sa:
-Nu går jag min morgon promenad, fixar ni frukosten?
-Mm, ggäässpp.
På med skorna och igång med radion........Fan, vad det gjorde ont i benen att gå. Jag har ju problem i ett knä, men inte i benen. Men det var bara att bita i det sura äpplet och kämpa sig runt. Nu sitter jag här och är verkligen nöjd för det är så skönt att gå på morgonen, och mina tankar hinner rensas. Mitt humör är på topp och solen skiner på mig. Nu kommer Henke med morgonkaffet. Kan det bli bättre?

Sedan ska vi passa på att göra lite fint här ute. Det känns som om alla blommorna har regnat sönder, gräset behöver klippas. Vi ska iallfall bara vara ute och njuta av solen.
Hoppas att även du min vän får en fin sommardag, njut av solen du vet aldrig hur länge den skiner.

 

Kommentarer
Postat av: Marina,Per och barnen

Vi vaknade upp i Lysekil och det var mulet och regn.ingen kul syn , igår var det kanonväder ungarna cyklade runt i Lysekil, och vi satt och drack vin med Andreas och Sanna ,vilken super mysig stad.Nu bär det väg hemmåt bara 113 mil hem, men vi tar det på två dagar.kramar från oss

2009-07-27 @ 11:37:17
Postat av: Marika

Vilken underbar dag det har varit! Tänk vad lite sol kan göra på humöret! Vad duktig du är som har kommit igång med promenaderna. Bravo!

Kram

2009-07-27 @ 19:12:21
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja idag har det verklien varit en härlig dag, tänk vad lite sol kan göra. Kram

2009-07-27 @ 22:35:16
Postat av: Anneli

Så kul att ni äntligen har fått se solen, vi har det bra här nere, sol & moln om vartannat...& varmt:)inge regn. Sitter just nu & skriver på min nyinköpta bärbara dator Jiiipppi.I morgon bär det av till stockholm & shopping. Ha det så gott tills vi hörs igen.Kramizar till er från oss.

2009-07-27 @ 22:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0