Ännu en varm och härlig sommardag.

Gäässppp! Är lite trött efter partybrudarnas fnitter inatt. Sa till dom sista gången vid halv 3 att dom måste försöka somna. Lite ont i huvudet fortfarande. Kan nog bero mest på att man dricker för dåligt nu när det är så varmt. Veronica ringde nyss:
-Vitberget?
-Ja, skulle nog tror det om inte tjejerna vill annat.
Skulle igentligen måsta åka in till stan och byta några grejer men det kan man väl göra någon annan dag. Så packa fika väskan och göra lite frukost så ses vi sedan på Vitberget, eller hur?

**************************************************

Idag bjöd jag mina syskon, mamma och Holger på middag. Tyvärr kunde inte Sandra & Johannes med familjer komma. Men det blev en trevlig stund ändå. Vi bjöd på lax på ljusungsbröd. Man äter det på samma sätt och med samma ingredienser som surströmming. Mums fillibabba!


Sedan blev det sommarens goda jordgubbsbakelsen. Tyvärr blev inte den vita chokladmoussen bra. Så det fick bli med vispad grädde och vaniljsocker istället. Det gick lika bra det, och framför allt enklare.

Nu ska Henke och Micke ut och åka inlines. Hm, undra om dom har tänkt smita till festivalen (fniss) där kom jag kanske på dom? Ska göra ett andningsprov när han kommer hem hihihi. Själv ska jag hoppa i duschen. Sedan tror jag att jag sätta mig i soffan och bara mysa och njuta utav livet.
Det tycker jag även du ska göra.
Så vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej, vem är de som har färgat håret(rött)? :P

2009-07-02 @ 09:22:58
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är Andreas som har en keps på sig (fniss). Han har inte färgat håret. Kram

2009-07-02 @ 09:30:58
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0