Klänning virus igen, kan inte välja

Ååå jag vill ha en till klänning, älskar klänningar just nu. Har tidigare inte varit så förtjust i det men NU! Vet inte vad som har hänt med mig. Och det roliga är att det är klänningar som jag inte skulle ha valt tidigare.
HJÄLP! Tänk om det är en början på en 40-års kris!
Hoppas att det inte är det för det är ju några år bort hihihihi men jag kanske är mogen för min ålder (fniss)

Kan inte bestämma mig om jag ska beställa den här....
Elisa

...eller den här?
Milla

..eller ska jag beställa båda? Måste fundera över saken. Men nu ska vi gå ut och gå. Var sugen på lite tjejsnack men Veronica hade annat planerat så det blir Henke så får stå ut med mitt flåsande istället.

På tal om kläder. Veronica & Roger var på stan igår och köpte kläder till sin lilla Carlsson filur som ska födas i Maj. Om jag känner fru Carlsson rätt så kommer han att ha en hel mode garderob innan han är född. Hihih kanske ett "tillhör H&M" instämplat i rumpan när han föds (fniss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0