Jag ska bli faster,igen! Stor Grattis Johannes & Carro!

Jag ska ju få äran att bli faster igen. För den 6 juni får vi tillökning i släkten. Min lillebror Johannes & Carro väntar nämligen smått. Det verkar dröja innan jag ska bli moster. Hm, moster låter lite snällare än faster. Faster låter mer strängt. Men nu åter till denna lilla krabat. Den är livlig & hjärtat tickar på i hög fart. Jag och min familj önskar all lycka till!

Johannes & Carro var på ultraljud idag. 
Så här kommer de två första fotorna till familjealbumet.
Måste säga att näsan är verkligen liten och söt.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Man ska aldrig säga aldrig ;D

2009-01-20 @ 11:58:01
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0