JAG BRYTER IHOP, INTE IGEN!

Jag tror att jag BRYTER ihop! Jag bli GALEN! Inte igen! Igår när jag skulle städa så tänkte jag att jag skulle ta köksluckorna riktigt ordentligt. Då ser jag lite vatten på golvet vid listen. Jag torkar upp det. Tittar dit efter en stund och tänker:
-Hm torkade inte jag upp det där nyss?
Iallafall så torka jag bort det. Efter en stund är det vatten där IGEN! Va faan skrek jag med stora bokstäver. Inte nu igen! Saken är den att det är inte första gången som det rinner vatten under köksbänken från diskmaskinen. Jag kan säga att lilleskutt tårararna gjorde det ännu blötare men det var ju liks blött på golvet. Efter en liten stund bölande så ringde jag min sambo:
-Det är vatten under köksbänken, jag bryter ihop! 
Han lugnet själv (som tur är)
-Ja, men jag kommer hem.
Han var nämligen på hockey, men kom snällt hem. Tittade på golvet. Ringde Micke och frågade om han kunde ta hockeybussen hem till oss och hjälpa till. Och vår supersnälla & underbara Micke kom och hjälpte oss.

Vi vet ju inte hur länge vattnet har legat på golvet under bänken så det vara bara att bryta upp en bit av klickgolvet .Klockan var kring 21,30 och vid 24 tiden var dom klara. Vi hade tur, det var inget vatten under klickgolvet och inget efter väggarna. Så det var bara att klicka dit golvet igen. Och då gjorde jag fika till grabbarn.
Det var dom verkligen värda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0