Gud va glad jag blir! Min faster kanske flyttar hit!

Idag fick ett jätte trevligt sms från min faster. Jag skrek av glädje.
Jag har inte träffat min faster sedan min farmor dog, och jag tror att det är 27 år sedan om jag inte har helt fel. Ska kolla sedan i mina släktpapper. I sms:et stog det att hon kommer ev att hyra ett hus ca 11,5 mil härifrån. Det går inte att beskriva vilken glädje det var att läsa detta sms. Jag rålade av lycka! Det som är synd är att inte pappa får uppleva detta. För han skulle ha blivit överlycklig han med. Han har verkligen saknat sina syskon. Så det jag vill säga är till faster är:
-Jag blir jätte glad och hela min familj hälsar dig varmt välkommen till norrland igen!
 Jag håller tummarna att detta går att ordna, och vill mina kusiner med till norrland är dom varmt välkomna dom med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0