Arg som ett bi!

Jag var bara tvungen att kopiera detta nlägg från Hannahs Graafs Blogg. Jag kunde inte låta bli att skratta. Man kan vara hur arg och irriterad som helst, men barnen tar livet som en klack spark och få en att le igen.

Arg som ett bi

Jag är en riktig suris idag. Vet att det har med gravidhormonerna att göra för det liksom bubblar irritation inom mig. Just nu är jag så irriterad över att jag är konstant kissnödig, att jag inte ens kan få skriva några rader utan att behöva halta iväg på toaletten och det är alldeles beckmörkt ute fast klockan bara är strax efter fyra. Ja, du ser ju. Jag är allt annat än på gott humör. Måste genast skärpa till mig. Kan i alla fall tygla det så ingen i familjen har blivit utsatt för min aggressiva hormonstinna sida... ännu. Morrr!

Ikväll ska vi ha fredagsmys. Laga en god middag (vet ännu inte vad), äta popcorn och glass och titta på Let´s Dance, men först ska jag bli trevlig och gå en promenad och sparka på lite stenar. Ibland räcker det faktiskt att bara få skriva av sig lite till dig här, känner mig redan lite gladare :-). Mio kom precis och hade kissat lite i sina byxor. Jag frågade irriterat varför och han svarade glatt "Det är inga konstigheter med det, mamma, det har jag gjort hela livet." Inga sura miner här inte. Där har vi en positiv liten kille☺


Kramar Hannah.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jenny, du vet väl om att Kitchen Aid finns i Ice Blue? Den är min favvo! ;-)

http://www.bagarenochkocken.se/shop/





kram Anneli

2009-02-10 @ 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0