8:e Januari Barnen har börjat om i skolan

Jag som trodde att jag skulle få skicka alla barnen till skolan och ha en "egen tid för mig själv" här hemma. Men ibland blir det inte som man har tänkt sig. Tilde fick nämligen stanna hemma idag för hon har ont i magen och har kräkts en gång på morgonen, usch. Jag tror inte att det är magsjuka, men det återstår att se efter hon har ätit lunch.

Min massage som jag hade bokat får jag ta imorgon istället och det ska bli så jäkla skönt. För jag känner mig som en stel pinne som håller på att gå av hihihih.

Henke ringde nyss och kolla vad jag gjorde:
-Ja, jag ska städa medans du är på jobbet, du behöver inte vara orolig, du kommer hinna se hockey.

Denna hockey är ju jämt och städigt men jag ska inte klaga, det har jag ju lovat när jag fick köpa en ny soffa fniss

Här kommer lite bilder från igår när Alexandra var och provade synen och nya glasögon.





Hon provade många fina men vilka det blev få ni se senare. För hon har inte riktigt bestämt sig men det lutar åt att det blir svarta plastbågar.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag vet inte om jag ser rätt text, men jag ser den då. Men du måste ändra färgen på kommentar texten. Eller jag ser den då inte i alla fall.

Fick chansa :)

2009-01-08 @ 21:42:10
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0