7:e Jan Badhuset här kommer vi!

Lika bra att skrubba upp barnen ordentligt nu innan skolan börjar imorgon. Så vad passar inte bättre än att åka till badhuset och doppa dom där. Och även kvinnan i huset ska bada idag fniss. Det kommer säkert att vara väldigt lungt eftersom många har börjat om att jobba idag, men inte jag tjhoo. Jag ska börja på måndag så imorgon och på fredag då barnen är i skolan ska jag ha "egen tid" bla massge kl 10 på torsdag. Nu ville Henke att jag skulle Torsdag städa medans han jobbar, hur tänkte han då? (Fniss) Jag får se om jag kan sätta in det i min planering hihi

Idag ska Alexandra på synundersökning samt välja sig ett par nya glasögon. Det var verkligen länge sedan hon köpte dom han har nu och dom håller på att vara fel styrka i glasen. Hon kommer nog att ha svårt att välja och vem skulle inte ha det?

Jiippiii min snälla bror kommer på middag idag. Jag gjorde en liten deal. Han kommer och äter middag med oss. Sedan hjälper han mig med att byta bild på bloggen. Vill ha nått nytt & lite "gladare" bild, den som är nu är så "ledsen". Själv har jag ändrat till ljusare färger men just bilden gav jag upp på eller rättare sagt jag provade aldrig. Och det är ju då man tar hjälp av sina data kunniga bröder hihihih

Nä nu ska jag packa och göra klart så vi kan åka och bada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0