6:e Jan Nu är glada julen slut slut slut, julpyntet åker ut ut ut

Vilket härligt väder, äntligen lite varmare så man kan vara ute. Henke åkte med Veronica till slalombacken med barnen. Hm? Hur låter det där? Fniss, tur man kan lita på sina vänner hi hi. Eller, tur att man har vänner som roar min sambo så att han kommer sig ut i slalombacken. För han börjar få lite mage (fniss) Hoppas han inte läser min blogg idag hhihhihi.

Jag & Alexandra gick Anderstorp runt, det är ca 6000 steg runt och dom rekomenderar att man går minst 10000 steg / dag. Så man kan verkligen känna sig nyttig när man har traskat runt ett varv.

Alexandra skall hjälpa mig med att plocka bort allt julpynt medans dom andra är borta, men granen får vara kvar till imorgon.
Tilde har varit på kalas och kommer nog strax hem likaså de andra slalomåkarna.

Så nu är det lugnet före stormen.

Jaha där ser man, jag som trodde att alla barn skulle vara hemma och mysa med sin mamma ikväll och bara slöa. Men där hade man fel. Alexandra skall på Waynes och äta för att sedan gå på bio igen, snacka om att ungdomarna har det bra nu förtiden. Bio, bio och åter bio. Men bättre det, då vet man vars dom är iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0