5:e Januari En dag med bara brudarna

Idag fick vi äntligen krama om Alexandra igen, det känns som evigheter sedan. Vi åkte in till stan dvs jag, Alexandra & Tilde och shoppade loss lite för att sedan hungriga gå och äta kinamat. Kan lova att vi blev väldigt mätta, de bjöd barnen på glass men ingen orkade äta upp den. Jag tror att de bara tog 2 skedar från glassen och det är ju inte det vanligaste. Efterrätter brukar ju alltid få plats. Sedan gick vi mätta & belåtna på bio för att se Allt flyter, ingen film som jag rekomenderar den var ganska seg men hade vissa poäng. Ja just det, på bio mötte vi upp Kim för då fick vi inte vara själva längre. Henke var ju som ni alla kan gissa.........på hockey.

Thinge pling kram Jenny

Kim säger att jag är pinsam som ska ta kort över allt. Jag förstår inte vad han menar :-)
Och dom ville inte ens sitta med oss, dom skulle sitta själva.

Jag och Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0