2:a Januari

Jag hade tänkt att jag och Veronica skulle gå på stan idag och bara shoppa, ta ett gott fika och prata lite strunt. Tycker att hon skulle behöva lite kompiskärlek. Men de hade redan bestämt att dom skulle fara och bada på Edda. Så det blev tyvärr inte av. Vi har inte hunnit träffas så mycket under julen och det känns ju tråkigt. 
 
Så jag fick fara och fynda på JC själv. Jag hittade ett par LEE jeans, 1 par handskar, 2 par kalsonger till Kim, och en jättefin luvjacka till Tilde. Jag bet 348 kr + 485 kr kupong som jag hade fått tidigare från JC. det kan man ju kalla för fynd för bara jeansen kostar ord.pris 1000 kr. Det vart som gratis :-) Snacka om fynd.

Både jag Henke blev väldigt slöa till middagen, ingen orkade laga mat, så vi beställde Pizza, mums fillibabba. Det är bra att vara slö ibland (fniss)

Nu ska vi ha fredagsmys med barnen och se en bra film.

Pizza tajm

Tilde bloggar på sin blogg

Kim slöar på soffan, snart ska vi mysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0