28:e Januari Skotervisning och Babysgos

Idag var jag på jobbet, men jag mår inte riktigt 100. Men det tar ju ett tag att återhämta sig efter magsjuka eller om det nu var matförgiftning.

Vår toa renovering
Dag 2:

Idag var skanska hit och borrade upp ett nytt golvbrunn.
Rörmockaren var hit och tog bort vattenrör som inte skall vara kvar.
Elektrikern var hit och kollade vad som skall göras när det gäller all el.

Vårt nya fräscha golvbrunn.


Sedan på kvällen så åkte Henke iväg med Kim och Albin till skotervisning på Tjärn.
Henke körde som om han var  en galning enligt Kim.
Tur att inte jag som mamma inte stog och tittade på när de åkte iväg.
Varför har karlar inte något hov? Det är gasen i botten jämt!


Jag och Tilde åkte till min arbetskamrat Linda och snusade på hennes babys medans grabbarna roade sig med skotrarna. Jag kan säga att babysen luktade mycket godare än dom gjorde när dom hoppade in i bilen.

Tilde håller i Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0