27:e Januari Idag börjar Henke med vår toa

Idag börjar Henke riva vår toa. Det ska verkligen bli skönt att få en fräsch toa. Den andra var "äcklig" och kändes som om den inte gick att få 100 procent ren. Dessutom så var den ju rosa och det säger ju allt.

Jag mår lite bättre idag och skall försöka att komma mig iväg till jobbet imorgon. Jag ringde vårdcentralen imorse och dom ville att jag skulle komma dit idag efter lunch. Dom skulle kolla mitt "spindel" öra hihihih

Dag1:
Idag skall väggar och golv bort. Handfatet som var nere skall bytas ut mot det som är uppe.

Tur man har en händig karl. Här börjar han riva den rosa / blå väggen.
Till och med Henke sa innan han rev:
-Den är gräsligt ful! 

Henke skrattar när han ännu en gång får bevisat hur det är byggt här på Anderstorp.
Det var bla en regel som var helt löst, satt inte fast i en enda spik.

Här åker den rosa golvmattan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart skiter ni nu, hehe.

Mamma far till Sandra på fredag, och om vi vill så är vi välkomna dit då. Hon hade ju tänkt att fira demmed mat på lördagen,men då skulle jag och pappa bort.

2009-01-27 @ 18:21:18
Postat av: mamma

du har en duktig karl,det ska du vara stolt över,här händer inget blir inte ens eldat så man slipper frysa,krya på dig.kram

2009-01-27 @ 19:54:49
Postat av: Sandra

blir nyfiken på hur det blir i slutänden, blir säkert himla fint :D

2009-01-27 @ 20:17:38
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0