27:e jan Idag fyller vår egen lilla Holger år

Hipp Hipp Hurra Om du hör något i luften som surrar så är det vi som dig hurrar!

Jag ringde och grattade Holger idag. Allt var bra med honom. tyvärr så kan vi inte åka dit pga jag var sjuk och ville absolut inte smitta någon annan. Men mamma fyller oxå är snart så hon hade tänkt bjuda hem alla barnen samtidigt på middag så det ska bli jätte kul & trevligt. Holger har varit som en "bonus" pappa för mig under mina barndomsår.
Han är värden absolut bästa Holger.

Hoppas din dag har varit bra. Grattis kramar från oss alla

Hittade dessa finabilder på Holger på min lillasyster Sandras blogg:



Kommentarer
Postat av: Sandra

jo fina bilder. Ska du sno fler bilder så vill jag åtminstone att du länkar till min blogg ;) trevli kväll

2009-01-28 @ 18:54:00
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo de är väl tänkt hon ska vara här i några dagar :) så om ni vill fira henne så är ni välkomna hit nån dag i helgen som passar :) kram

2009-01-28 @ 19:08:06
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0