26:e Januari Sjukast i hela värden

Idag var jag verkligen dålig. Ena stunden kraftigt ont i ryggen, andra stunden ont i hjärtat. Sedan kända jag mig uppblåst som om jag vore i 7:e månaden, var tvungen att knäppa upp byxorna och be vår vaktmästare att skjusa hem mig. Jag bäddade ner mig i soffan och somnade direkt. Jag var så sjuk att jag inte ens orkade blogga och då sa Henke att då måste jag vara döds sjuk.

Det var ju det jag försökte säga:
Att jag var sjukast i värden, kom och tyck synd om mig.

Sedan när jag skulle försöka att ta mig upp på övervåningen så kan jag säga att då var jag inte gosig, då var det bara att springa till närmaste toa eller hink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0