25:e Januari Söndag med lite fixande

En helt vanlig söndag. Och vad passar då inte bättre med att fixa och dona lite här hemma. Ibland fattar jag inte vart ala saker kommer ifrån. Jag tycker att vi tömmer & röjer hela tiden. Måste vara Henke som handlar & shoppar så mycket hela tiden hihih
Försöker att säga åt honom att sluta:
-Man kan inte köpa allt man ser & vill ha!
Nu står Henke bak i axeln och säger:
-Jo, tjena!
Hihih och han sjunger
-No shopping for me!
Hihihih han är verkligen rolig ibland. Om Krutov saknar sångare någon gång så kan dom ringa Henke (fniss) Han tränar väldigt mycket på sin sång karriär här hemma (fniss)

PUST! Jag har just lovat Amalia att vi ska köra dubbelpass på friskis idag. Suck! Ibland lovar man så mycket (fniss). Men det är bara att kämpa på, en 13 åring mot en 36 årings puls. Jag lovar jag ska inte ge mig, det är bara att flåsa lite extra hihihih

Vi har just varit och kollat in en av våra grannars omgjorda toa.Det är så kul att kolla in dom som har likadana lägenheter för alla har vi gjort om på olika sätt. Dom har jätte fint, riktigt i min smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0