24:e Januari Vår julklapp av Carlsson´s

Jag får skylla mig själv dag att jag måste jobba. Jag hade helt glömt bort att en tjej hade bett om ledigt pga att hon skulle till Finland. Så igår kväll fick jag ett telefonsamtal:
-Vem har frukostpasset imorgon?
Så det var bara att sitga upp på morgonen och trava iväg till jobbet. Jag som hade sett framemot en lugn morgon med fika i sängen. Men ibland blir det inte som man har tänkt säg.

Nu håller jag på att göra mig klar för ikväll. Vi ska nämligen ut och äta med Carlsson´s på Olearys. Fick fick det av dom i julklapp. Och det ska bli jätte trevligt.
Jag vet att det inte alltid känns så kul att vara gravid när man ska gå ut, man känner sig tjock och klumpig, inga kläder passar, man är nykter bland alla onyktra mm
Men jag har både läst & hört och VET:

Det vackraste som finns är en gravid kvinna

Och jag måste säga att  det är inte alltid man får tillfälle att gå ut med drottningen själv. För ikväll kommer min vännina Veronica vara kvällens drottning. Hon är både gravid och vacker.

Kvällen blev helt underbar & med mycket skratt. Vi åt gott och hade det jättetrevligt. Kan man får en bättre julklapp av sina underbara vänner än en brak middag på restaurang med dom? Och helt gratis dessutom!
Tusen tack för en underbar kväll!
PS: Det önskar vi oss gärna i julklapp igen hihihihih :DS

Måste bara få berätta en rolig grej som hände. Vi fick sätta oss till bords och fick våra menyer av en väldigt söt kille. Efter en stund frågar denna söta servitris:
-Får jag fråga en sak? Visst är det du som är Vevve?
-Aa det är jag.

Då visar det sig att Veronica var hans gamla dagis fröken hihihi. Varav Roger kläcker ur sig till Veronica:
-Hur gammal är du igentligen?
(Fniss) Jag håller med Roger hur gammal är Veronica igentligen?
När nu hennes dagisbarn har blivit så gamla att dom jobbar på krogen hihihi


Våra underbara goa vänner. Värdens bästa Carlsson´s

Min bästa & underbara goa vännina Veronica och jag.

Inatt vaknade jag av att jag petade Henke i ögat. Här visar jag hur det gick till.

Här är bilder från vår brak middag med sus & dus.


Efter middagen så åkte vi hem till Carlsson´s och spelade spel.
Och om ni inte ser det så är Henke en julgran som Veronica dansar och sjunger runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0