22:e Januari Trygghetsdag

Idag har jag suttit på möte angående säkerhet & trygghet på jobbet. En väldigt intressant föreläsare Dick Malmlund pratade. Han är jätte duktig och kan  verkligen det han pratar om "SÄKERHET".

Jag tycker det är jättekul när någon kommenterar min blogg. Idag fick jag ett inlägg som fick mig att skratta. Och du som skrev det vet varför. Jag kan avslöja att jag gjorde likadant nu som du gjorde hihihihih Det var vi värda eller hur?

Idag har jag fått ett paket  med posten som jag kommer att ta fram en speciell dag. Men mer än så kan jag inte avslöja ännu. För juntabrudarna är så nyfikna hihihih Jag kan avslöja den 26:e feb!

Nä bäst att gå och fortsätta med torsdags städningen, eller hur Lena? hihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0