21:e Januari Möte möte hela dan.

Idag har jag haft möte hela dagen. Och hör och häpnad. Jag blev bjuden på lunch av den nya Scandic chefen. Måste erkänna att jag har verkligen ändrat uppfattning om honom. Han var trevlig och hade verkligen rätt synpunkter när det gäller hotellfrågor och personal mm. Var har dom hittat honom? Ja, jag vet att det är en konkurant men det är inte ofta man kan prata med en konkurant på det sättet. Det är ingen hemlis at det har varit turbulens på Scandic ett tag och han har verkligen fått stormen till ebba ut. Bra jobbat!

Henke har inte kommit hem ännu han och Per är på W6. Han får minnsan äta gott idag, medans vi här hemma bara fick Pan Pizza. Stackars oss, lyckost han! Hihih. Eller är det stackars Per? Nu måste han gå omkring i kostym hela kvällen. Ni som känner honom vet att det är inte riktigt hans plag (fniss). Men Henke trivs:
-Snygg karl!
Sa han till sig själv i spegeln idag. Inte undra på att Tilde har så mycket självförtroende.

Alexandra har haft sitt utvecklingsamtal idag. Och det är med glädje man går där ifrån. Det finns inga problem eller synpunkter. Hon är så duktig och sköter sig till 100%. Hade morfar levt idag skulle han ha blivit jätte nöjd, han tyckte alltid att Alexandra var så duktig och skötsam och sa det så ofta. Men jag tror att han var med och satt där med sitt leende, vi såg honom bara inte. 

 

Kommentarer
Postat av: mormor

jättestollt ett duktigt barnbarn

2009-01-21 @ 23:08:58
Postat av: lena Gyllenberg

Hej!

Nu blir du förvånad va? Mitt i torsdagsstädningen smög jag mig upp och läste på om Dig. Skulle bli arg om någon annan i familjen gjort det. Alla trodde att jag gjorde nått viktigt. Kram vännen min//Lena G!

2009-01-22 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0