20:e Januari Gud vad härligt med massage!

Jag hade helt glömt bort att jag skulle få massage idag på jobbet. Så det blev en glad överraskning när man travade in på jobbet imorse och såg massage listan. Och det var så skönt så jag nästan somnade. 

Det är en lugn arbetsvecka i veckan. Måndag=Utbildning /brandövning Tisdag=jobba Onsdag=Möte hela dagen Torsdag=föreläsning Fredag-Söndag=Ledig! En riktig slöar vecka kan man kalla det.

Ikväll ska juntan träffas det ska verkligen bli kul. Behöver få prata lite tjejsnack, dricka ett gott vin & det bästa komma till dukat bord. Det är ju alltid lika trevligt & uppskattat.

Måste erkänna att jag har lite träningsverk från igår, men bara lite hihihi 

Kommentarer
Postat av: mamma

det är ju inte syjunt då,utan vinjunta

2009-01-20 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0