1:a Januari Skridskor i -13 grader & bio i värmen

Bbrrr det var verkligen kallt idag men skönt att vara ute i friska luften. Karlarna & barnen åkte skridskor. Jag & Marina stod bakom sargen och pratade samt fotade. Tycker att kvinnor var väldigt duktiga, vi frös jävligt mycket men gnälde ingenting hihi. Tur jag hade med mig varm choklad och fika så man blev lite varmare.

Roger & Henke i fullfart med att hjälpa barnen på med all utrustning

Kim i sin förtrånga hjälm enligt honom.

Kim & Tilde värmer upp inför hockey matchen.

Tilde tyckte det var jätte roligt att åka.

Tilde, Liam & Roger

Här pågår hockey matchen för fullt.


Sedan åkte vi och såg LasseMajas Detektivbyrå - Kameleontens hämnd på bio. Tilde tyckte den var jättebra och spännande. Hon sa:
-Tur att inte jag och Ellen gick på bio och såg den själva, för den var nog för spännande för henne.
Sedan blev det köttbullar & makaroner till middag en lugn nyårsdag som avslutades med lite kortspel med våra vänner.

Tjingepling vi höres imorgon / Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra

jo jag vet det blev så mycket och tiden går alltid för fort när man är till frost över helgen. Men vi kanske knackar på eran dörren nästa gång vi åker dit över helgen :D

2009-01-02 @ 13:57:19
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0