15:e Januari Kim skulle sköta men det blev farmor

Hjärnsläpp.........!!!!
Ha, ha. Ibland är det bara helt tomt i knoppen!
Jag skulle skriva avtal idag med kunder på jobbet och jag kunde inte vårt organisations nummer?!?
Hallå! Hur länge har jag jobbet på Aurum?!? Snacka om att hjärnan kan få error ibland!


Just det ja, har faktiskt bokat tid för både pedikyr & frissa idag! Nu ska mina ömma fötter få lite omvård, det kan dom behöva...!

Ibland måste man unna sig såna saker i livet..........(även du)

..........fan vad bra man skulle må i själen av att få lite massage varje dag...!

Tänk om det var lika billigt i Sverige...som i Thailand!

Tänk om det var lika varmt......! Här är det nu -21 grader bbbrrrr!

Tänk om det fanns vita sandstränder och ljusblått ljummet vatten i Sverige...!

SLUTA PLÅGA DIG SJÄLV, JENNY!!

Det är för bövelen en vanlig torsdagseftermiddag och du ska iväg på middag och titta på AIK!!

Jag antar att ni är många som sliter på jobbet just nu och skulle vara väl värda en stunds kropps eller själa vård....!

Se till att säga till mannen där hemma att ta hand om hemmet eller ungarna en kväll, och boka en STUND FÖR ER SJÄLVA....!!

Vad det än må vara som ni njuter av eller får er att koppla av!

Ta hand om dig!!!

Tips från coachen! (fniss)

Nu när jag har kommit hem från AIK matchen så måste jag bara säga:
Tur att dom bjöd på vin SKKÅÅLLL för det var en väldigt dålig match.......AIK förlorade.

Just det ja, skulle berätta om Kim. Jag ringde nämligen och frågade om han ville sköta ikväll eller om jag skulle ringa farmor och fråga henne. Han svarade:
-Vi kan göra en deal?
-Aa det kan vi, vad då?
-Chips och ett plus på månadspengen.
-Okej, svarade jag.

Nu var det bara så att det var tjejer/kompisar som ringde och det blev väldigt jobbigt för Kim att välja brudar/kompisar eller lillasyster? Jag sa att har man lovat att sköta måsta man lova det eller fixa med en som sitter med lillasyster.
Kim tänkte efter ett tag.......ringde farmor och frågade henne om hon kunde sköta Tilde.
Tack till farmor från Kim att du ställde upp när brudarna väntade runt hörnet (fniss)
Vem har Kim fått detta ifrån? Snacka om tjejtjusare hihihi

Men han är ju söt som sin mamma (fniss)........

......och hans lillasyster är oxå väldigt söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0