14:e Januari Idag ska jag kramas med Kim

Idag har min favvo kille kommit hem igen. Det är så otroligt roligt varje gång dom kommer hem och man får krama upp dom och bara mysa i soffan.

Jag är super nöjd över mina 2 klänningar som kom igår. Jag har gått min lilla uppvisning här i hallen hihih men ingen hade tid att ta kort, och tur var väl det (fniss) Henke förbereder middagen för imorgon eftersom då är det ju städdag & hockey. Och då skulle vi inte hinna med att laga hans goda Lasange.
Och jag klagar ju inte på att få slippa stå vid spisen.

Det var dom här två klännningarna som kom. Inte direkt några klänningar som jag skulle ha köpt om jag gick på stan. Men jag tänkte att det var kul att testa något nytt och jag är som sagt var mer än super nöjd.
Dom var jättefina! 
Gud vad jag är bra på att shoppa, och nu även på nätet hihihih

ASOS Tile Print Chiffon DressFairground Flower & Leaves Frill Front Dress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0