13:e Januari Skor till mig & Anneli, det är vi VÄRDA!

Har pratat med min svägerska på MSN idag. Snart knäcker vi  nog 2 timmar. Vi pratar verkligen om allt och lite till.
 
Hon visade mig dessa bilder. Jag vill bara ha dessa i PUMA i vitt, NU!
När vi ska till Stockholm i februari skall vi hålla utkik efter dessa snygga skor . Kostar bara 1500 pix.
Det är ju vi verkligen värda eller hur? Trodde väl att ni tyckte det oxå hihih




Givetvis så kommer en sko även i lila, fniss.



Äntligen! Mina klänningar kom idag. Dom var super fina.
Jag är verkligen jättenöjd och det känns att det är kvalla på kläderna. 

Kommentarer
Postat av: mamma

bra,men om än det är kvalla så har dom snart hamna hos myrorna.Synd att jag inte kan ärva dom när du är less.

2009-01-14 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0