12:Januari Grattis på namnsdagen Tilde & Mormor


Grattis på eran gemensamma namnsdag idag "Frideborg" säger jag till min mamma & Tilde.
Tilde fick en namnsdagspresent av oss, en Pet Shop. Men hon måste byta den för hon hade redan en likadan.
Ett tecken på att man har ganska många eller hur?



Jag och Henke har varit och kollat in lite kakel till vår toa. Det finns ju inte lite att välja på. Man blir helt snurrig.
Men vi är iallafall helt överens om att det blir 3 vita väggar och 1 svart samt svart golv med golv värme. Det sist nämda har Henke bestämt och han måste väl få det då fniss.

Här är en bild som Henke har gjort på vår toa.
Men vart tog dom vita väggarna vägen? Hm han har även ändrat min bänkskiva till ett toalettskåp.
Man kan då aldrig lämna honom, då hittar han bara på något nytt hihih



Nu ska jag kramas med Henke. Så jag får mina 3 vita väggar igen fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0