Utmanad av lillasyster

Jag har idag blivit utmanad av min lillasyster Sandra.

Jag antar utmaningen. Det hela går ut på att gå till mina bilder på datorn och ta det 6:e albumet, och gå till den 6:e bilden.
Lägga ut den på bloggen och skriva något om den.

Hälpas! Detta kan bli riktigt pinsamt. Hm, men nu är det bara att göra det. Så här kommer bilden:

Hihih det blev inget pinsamt. Det blev en bild på min underbara bror Peter som bor på Åland och hans lilla trollunge Adam. Bilden är tagen när vi var och hälsade på dom i sommras. Peter har byggt sitt 2:a hus på Åland. Och jag kan bara säga att han har verkligen lärt sig mycket efter sin syster när det gäller inredning och stil hihihih.
Det som är tråkigt är att dom bor så långt bort och att man kan träffa dom så sällan. Men vi pratas vid på MSN ganska mycket. Kram till Peter och hans underbara trollbarn Adam & Meja.


Jag utmanar Kicki på Aurum & Tilde.

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0