Tack Anneli....

.......eftersom Anneli har bott i Stockholm så känner hon till lite mer av stor stan än vad man gör som "turist". Vi åkte tunnelbana ut till medborgarplatsen där vi sprang in på lite olika affärer bla. Bolia (där har dom beställt sin soffa) Där kommer jag verkligen att nätshoppa (fniss) Vi var även in på Bolagret där skulle jag kunna köpa väldigt mycket. Vi han även besöka Stockhome & Village. Tur att dessa affärer inte finns här hemma det skulle bli så dyrt för Henke hihih Jag får nöja mig med lite nätshopping......hm undra om det blir så mycket billigare? På tal om nätshopping vi handlade får nya duschvägg på internet, den kommer imorgon framkörd till dörren, kan det bli enklare? Nä, både enkelt & bekvämt. Och det bästa det är aldrig någon kö det är ju bara att gå direkt till kassan (fniss)

Jag skulle ju köpa trasor på internet tidigare men de jag ville ha var slut så jag hittade några idag.
Köpte även till min underbara vän Veronica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0