Grattis älskade mamma på din dag

Min underbara mamma fyllde år den 30 januari.

Till min älskade mamma:
Som mor har du funnits med från början.
Som källan till mitt liv.
Med kärleksfulla blickar du följt varje kliv.


Sen livets första måltid
Har du bjudit mig att smaka
Du ger mig av din omsorg
utan krav att få tillbaka.

Min mamma tas så lätt förgiven
som lindring av besvär
Och sällan blir hon tackad
och sedd för den hon är.

I livets alla skeden
förblir hon dock densamma.....
Min alldeles unika högt älskade mamma

Tack för att du finns mamma. Och tack för allt du gjorde när min älskade pappa lämnade mig...... igen.

Älskar dig av hela mitt hjärta // kram Jenny




Hipp hipp hurra om du något i luften hör som surrar är det dig älskade mamma som jag hurrar.

Mamma och Holger har redan fått sina födelsedagspresenter av oss. De fick en övernattning på Malmia. Aa ni läste rätt. Jag gav en övernattning på ett konkurerande hotell! Men mamma sa att det var inte lika fint som Aurum :-) och det är väl precis så vi mammor alltid säger för att göra våra barn glada hihihih.


Vilken tur att min mamma och min symanskin är bra vänner. Tack mamma för att du alltid ställer upp när jag behöver hjälp med att sy. För du vet ju att, är det något som gör mig på dåligt humör så är det min symaskin.
Förlåt älskade farmor (min farmor i himmelen):
-Jag vet att jag ärvde den efter dig. Men den vill liksom inte sy som jag vill.


Mormor har många barnbarn, men Kim är nog den som mormor har varit mest orolig över.

Mormor och Alexandra på hennes tonårsdag.

Mormor och Tilde på hennes 8 årsdag. 



Kommentarer
Postat av: mamma

Tack Jenny

Det är nog så,fint skrivet å fina kort ,men jag gillar inte att se mig själv är så gammal å ful.dom andra är jättesöta,Kram

2009-02-03 @ 13:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0