Älskar inredning.

Alltså om jag skulle välja yrke idag så skulle jag aldrig tveka att jobba med inredning. Jag älskar allt vad som har med inredning att göra. Men tyvärr så har inte den här staden något stort utbud på sådana affärer. Både tråkigt och synd. Men Henke tycker säker att det är bra om ni frågar honom.

Jag minns att när jag flyttade hemifrån skulle allt vara grönt, sedan blev det terracotta. Efter det blev allt omgjort till brunt. Efter brunt kom det svart som nu börjar övergå till VITT. Jag vill ha VITT VITT VITT allt ska vara vitt. Men lite färgklick skadar inte lite här och där. Kanske skulle man prova orange handukar inne i toan när den är klar? Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: mamma

det blir nog bra med orange till svart

2009-02-05 @ 22:54:08
Postat av: sandra

jag skulle säga allt som innehåller naturfärger :)

2009-02-06 @ 11:19:09
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0