7:e feb Lördag= sovmorgon & frukost på sängen

Så skönt med en sovmorgon och att få ta det lungt på morgonen. Kan det bli bättre än att få börja dagen med frukost på sängen och se morgon Tv? Skulle inte tro det.

Jag & Tilde åkte sedan in till stan för att köpa presenter & lördags godis. Vi åkte upp till Sickan och grattade henna, men hon har ju slutat att fylla år. Men det är kul att köpa blommor iallafall. Och ni som inte har varit hemma hos henne så kan jag säga att men aldrig går därifrån och är hungrig. För det ska bjudas på både mat & fika, jämt!

Ikväll är jag och Henke barnfria så vi ska gå på restaurang och bio. Vi är oense om vad vi ska se men det är nog Henkes tur att bestämma idag, han blir så kinkig annars hihihih.

Ett stort SKÅÅLLL till jag och min svägerska Anneli som idag har pratat med varandra i 2 timmar på MSN. Vi hinner verkligen prata om allt och lite till (fniss). Tiden bara rinner iväg och vinglaset måste fyllas på under tiden. Dessutom var Mattias på MSN en stund, Henke bara skakar på huvudet. Han har inte riktigt kommit på det här med MSN ännu.



Nä nu kommer snart vår chaufför Micke som skall hämta oss. Så jag måste gå och göra mig klar.
Hoppas ni alla får en trevlig helg.

Här kommer bilder från kvällen:
Vår egen chaufför Micke och även vår egen lilla allt i allo en sk vaktmästare.
Okej Per & Marina brukar oxå låna honom ibland.

Vi åt uppe på Balzac. Det var supergott & jättefint upplagt. Tyvärr glömde jag ta kort¨på maten hihihi
Henke åt grillad ryggbiff oh jag åt en supergod laxfile med pesto. Mums!
Bara för min skull så smakar givetvis Henke på vinet

Proppmätta och nöjda så går vi på bio. Killarna fick som dom ville. Vi såg Valkyria.
Inte riktigt min smak på film men vad gör man inte för grabbarna.....dom blir så kinkiga annars.....
...och det är ju synd när toan inte är klar ännu (fniss)

Inte alltid man går på date med 2 snygga grabbar samtidigt hihih lyckost mig.
 
Och vad hittade jag inte där om inte värdens största shopping påse.
De skulle man ha när man går och shoppar nästa gång.
Kanske skulle behövas när vi åker till Stockholm med Mattias & Annelie.
För då har grabbarna lovat att shoppa utan gnäll (fniss)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Den sista bilden stämmer bra ihop med dig :)

Kram Andreas

2009-02-08 @ 00:45:24
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0