6:e Feb Blåsig & snöig fredag.

Ikväll var vi bjuda till mamma & Holger på tacos buffe men hon vill inte att vi ska köra i det hör vädret så det får bli en annan gång. Tråkigt, för vi var verkligen sugna på att åka till frostis det var så länge sedan vi var där. Men man ska ju inte vara ute i trafiken när det är snöoväder.

Henke jobbar, jag och barnen är lediga. Jag och Alexandra blev bjudna på frukostbuffe av Kim & Tilde. Dom är jätteduktiga på att göra "hotellfrukost".

Jag har just ordnat familjens "alla hjärtans dags present". Kan inte säga vad det är men det ska bli jättetrevligt. Ni kommer at märka och få se på Alla hjärtans dag, nästa lördag vad det var.

Hihih mamma ringde just och vi kommer att träffas i Frostis ikväll. Såååå hiimllaa kuuul! Synd bara att lilasyster Sandra m sambo och Kim inte kommer. Sandra skall jobba och Kim ska på disco. Han missar ju inte ett disco. Undra om jag var likadan? Tror och minns inte det.

Kim skottar gården för 20 kr

Henke hörde att sveriges strakaste man hade rivit sönder en telefonkatalog.
Skulle genast prova om han fixa det. Han klara det! Men inte lika snabbt!

Det var jättegott med Tacos

Sedan hamnade vissa bakom datorn...som vanligt!

Medans andra njöt i soffan efter den goda maten.

Verkar som om Henke inte tycker att han är nog mycket att göra här hemma.
För alltid när han är hos svärmor ska ha läsa tidningen "att göra om".

Sedan blev det möss parad. Min mamma är så duktig på att sticka. Vi beställde varsin mössa.

Men vissa somnade...inte ovanligt hihih

Mamma hade bakat en supergod KANEL sockerkaka


Tack mamma och Holger för en trevlig familjekväll, synd bara att inte alla syskon kunde komma eller hade tid att stanna.
Vi får bli bättre på att samlas allihopa. Mamma du fixar det, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0