5:e Feb Vilket oväder.

Hallå! Viist vill vi ha vår nu och inte all snö som vi skulle ha haft ibörjan av vintern. Man kan ju verkligen säga att vädergudarna har fått ett frispel. Jag & Alexandra var på friskis och jag kan säga att vi "körde fast" 5 ggr.
 
Henke har varit hemma och satt upp taket inne på toan, spacklat skarvarna & för att inte nämna alla gånger som han har varit ute och skottat idag.



Jag har beslutat i allas frånvaro att vi en gång i veckan skall äte vegitarisk middag. Själv älskar jag veg.mat medans dom andra grymtar lite på näsan hihih. Så idag blev det premiär och alla tyckte det var gott.

Sötpotatis med lime smak, skivad halomi och fylld paprika med getost.

Kommentarer
Postat av: mamma

det är ju gott ,har faktiskt aldrig ätit sötpotatis.har sett på tv när dom lagat till sånt

2009-02-05 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0