3:e feb Idag åkte våra vänner till Thailand!

Igår kväll var vi förbi våra vänner Per & Marina och sa trevlig resa. de åker nämligen till Thailand, IGEN! Livet är orättvist. Här ska man vara kvar i kylan och bara bli blekare, medans dom ska vara i värmen och bli fint bruna. Usch, vill inte skriva mer om det hihih

Henke har varit hemma från jobbet idag och jobbat på inne i toan. Idag har det kommit upp bjälkar och gipsväggar. Micke kom just förbi och skall hjälpa honom lite. Tur vi har Micke. Han är otroligt snäll som alltid hjälper till.

Alexandra var hemma från skolan idag. Hon hade ont i magen men nu är det bättre.

JJÄÄÄKKLLAR, Henke rev just ner min nya tavla i golvet. Och inte nog med det. Det åkte även ner en ljusstake så det for stearin över hela golvet. Nu skulle farfar ha varit här (fniss) Glas splitter och stearin, det är bara fram med städutrustningen.

Idag var jag förresten uppe på Boda Borg på företagsträff. Inte för att jag vill skryta men mitt lag vann!




Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag ska på boda borg på lördag, vi ska fira en som fyller 30

2009-02-04 @ 18:07:26
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0