28:e Feb Shopping dag med min gravida väninna...

.....Idag var det jag och Veronica´s månartliga shopping dag på stan utan karlar & barn. Det är för att slippa att gnat och tjat om att man vill hem eller att någon är less. Men nu får jag ju istället stå ut med att gå med en gravid Veronicas suckande hihih. Men det skall jag väl klara för det är ju bara 3 månader kvar sedan blir det babys skrik istället. Men Carlsson filuren får lära sig snabbt vad som gäller annars får han oxå stanna hemma med karlarna hihih För jag och Veronica är verkligen värda att gå på staan själva........och vi blir liksom så glada & nöjda då.......

Henke han jobbar på inne på toan idag imorgon skall han lägga golvet. Vi har väntat med det eftersom det kom matt istället för blank mosaik. Men efter många om och men så tar vi det matta. det blir mindre halkigt. Så förhoppnings vis kan han som ska dra rören komma i veckan så man kan börja duscha normalt och inte i ett badkar. Men jag måste säga att det har gått jätte bra med bara en toa uppe. Det kunde ju ha varit värre......som att inte ha någon toan alls....usch!

Man kan inte tro att detta är vår toa. Men det är det!
 

Ikväll ska vi på middag hos farfars. Skönt att inte måsta laga någon mat utan bara sitta och njuta av farmors goda mat.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nu börjar det likna nått, ser riktigt bra ut. Hälsa Henke att han är duktig. Det skulle bli RIKTIGT dyrt om inte han var händig, ingen tumme mitt i handen där inte :)

Kram på er /Andreas

2009-02-28 @ 22:38:44
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0