22:e feb Idag ska vi ut och flaxa igen...

......vi har just kommit från frukosten. Så nu ska vi packa ihop och se om allt som vi har shoppat under helgen rymms i våra väskor. Tur att vi har en extra väska med oss (fniss) Jag har hittat så otroligt mycket kläder och det hör väl även ihop med att man går i affärer som man inte har på hemma plan. Samt att dom har plockat fram vårens kollektion.

Men vi ska hinna shoppa lite idag oxå så bäst att Henke sparar lite plats i väskorna. För shoppingtanterna är inte less att gå i affärer ännu hihih

Ganska bra flygväder idag, det snöar men blåser inte så mycket. Och det känns ju bra när man ska ut och flaxa igen. Vi kommer att landa hemma kring 4 tiden, då startar Göteborgarnas tåg från Stockholm. Farfars hämtar oss på flyget så vi kan krama om Tilde skrutt direkt. Dom andra barnen får vi krama om på onsdag (Kim) och fredag (Alexandra) för dom är hos sin pappa.

******************************************

Jag och Anneli han med 6 st affärer innan det var dax för jag och skulle gå till centralen. Flyget var 20 min försenat vi start pga is som skulle bort från vingarna och att det var bara en start- & landningsbana som var öppen, varför vet jag inte. "Borta bra men hemma bäst" men vi har haft en jätte trevlig shopping helg med Göteborgarna, det gör vi gärna om.
 Nu ska vi mysa med Tilde och se en film medans tvättmaskinen gör sitt jobb.

Kommentarer
Postat av: ormor

välkomna hem,jag kommer nog förbi på fredag då alla barn är hemma,kram på er

2009-02-22 @ 21:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0