21:e feb Mer shopping.......

.......idag har det shoppats igen. Och jag måste säga att både Henke och Mattias har varit jätte duktiga. De har gått i FLERA timmar. Inte ett gnäll eller tjat. Dom har bara lungt hakat på jag & Anneli. Och det är ju inte lätt ner vi tänker ta svart bälte i shopping (Annelis ord)

Efter en liten stund shopping hade jag redan 3 påsar.
Mattias sa: -Man behöver inte köpa något i varje affär man är in i!
-Jag fattar inte vad han menar? Jag som trodde att det var det som var sporten (fniss)





Jag var lite orolig i början, Anneli hade inte shoppat något. Men efter ett glas vin då lade hon oxå i shopping växeln. Många påsar blev det och vi hinner nog shoppa lite imorgon oxå hihih Så jag kan verkligen säga att vi har tagit svart bälte i shopping båda 2.,


Bröderna åker rulltrappa...hihih...rätt så söta.....


Nu ska vi gå över til deras vin och ha lite vin prat innan det bär av till den Italienska restaurangen.

***************************************************************************

Nu är vi tillbaka till hotellet igen, mätta & belåtna en del av oss lite trötta (fniss). Kan det vara shoppingen som har satt sina spår på våra karlar hihih. Vi var på en liten & mysig Italiens restaurang Capri. Tack till Anneli som tog oss till den. Det var god mat och framförallt trevliga och glada Italienare som serverade oss maten. Efter middagen så gick vi en snöig promenad tillbaka till hotellet där vi satte oss i baren. Nu ska vi sova för att vara utvilade för morgondagens shopping innan flyget tar oss hem igen.

Han som serverade oss kallade jag och Henke för, Lady & Lufsen.

Henke åt en väldigt stark pizza, det började pärla sig på pannan:

Mattias blir matad, eller?

Kommentarer
Postat av: sandra

haha svart bälte! den var bra ;D

2009-02-21 @ 22:47:57
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0