19:e feb Packa, städa, frissan, massage och motionera....

....pust hur ska jag hinna allt detta. Men jag måste ju packa inför stockholmsresan idag, städa måste vi för jag vill inte komma hem till ostädat hem, frissan måste jag för de grå......har tittat fram dock bara lite, eller hur Marina? Massage var jag verkligen värd idag och motionera (friskis & svettis) hm okej jag hinner väl det oxå då hihihih

Och jag är så glad jag har hunnit allt detta idag. Och jag han även blogga lite, vilken tur. Imorgon bär det av till Stockholmas det ska bli jätte trevligt vi skall vara med Anneli & Mattias.
Gissa om vi ska shoppa, shoppa och åter shoppa. GUD SÅ KUL, LÄNGTAR!

Tack till Marina som klippte och färgade mitt hår inför resan.
Hon som alltid brukar vara med och fixa mitt hår på weekendresorna, hur ska jag klara mig utan den hjälpen?
Nu är jag verkligen korthårig och det är jätteskönt! trivs bättre i kort och det är mer lättskött.

Ett litet paket som tack till farmor & farfar för att de ska sköta vår egen lilla "TILDE DEN VILDE" under helgen.
Hm kan avslöja att det är till stugan......

Nu måste jag sluta för gissa vad Henke ska göra nu........han ska KACKLA! Ni som inte vet vad det är så kan jag avslöja att det är hans nya ord för kakling. Nu kommer det inte att hända något på toan under helgen om inte vårt eget lilla hemma spöke överraskar oss. Så han vill göra väggarna klara......det blir jättefint. Jag kan även avslöja att jag eller vi eller vad det jag hihh har redan ändrat oss när det gäller golvet. Det blir mosaik istället. Vilken tur att Henke inte hade hunnit lägga det andra hihih

Kommentarer
Postat av: sandra

tjusigt! Du passar i både kort och långt :)

2009-02-20 @ 10:30:11
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0