Kanske lite nätshopping.....

.....hade tänkt hinna en sväng på stan idag, men icke sa nicke. Det får bli lite nätshopping istället. Och det fungerar ju faktiskt riktigt bra. Har hittat ett par disktrasor som skulle passa i mitt kök. Jaja vårt kök hihih Henke måste väl får vara med i sitt lilla hörn.....vid diskmaskinen hihih



Igår var jag på blomsterlandet och köpte några körsbärskvistar till min cylindervas.
Hoppas dom slår ut och blommar vackert


Jag har föresten gjort en tavla till Henke som han skulle få av mig på vår förlovningsdag.
Tack till farmor som talade om rätt årtal. Annars hade det kunnat bli lite tokigt:

En streckkods tavla med vårt förlovningsdatum (en kul grej):


Ni får se slut resultatet när jag har köpt ramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0