15:e feb Baka, städa, skjusa dvs en helt vanlig söndag

Idag har jag & Alexandra fyllt frysen med kakor & bullar. Alexandra håller på att skämma bort mig, jag behöver aldrig baka för hon bakar hela tiden. Men bullar det får jag göra själv än så länge. Så om det är någon som behöver hjälp med bakningen så hjälper Alexandra gärna till.

Kim ville oxå hjälpa till så han gjorde sin egen tårta alldeles själv, jag hjälpte inte till med något. Snacka om att man har duktiga barn. Vi skulle kunna öppna ett bageri hihih



Henke han har kaklat inne på dass. Verkar trivas rätt bra (fniss)


På kvällen kom Lilian & Gunnar, Lage samt Ulla & Olle för att gratta Kim. Det är så roligt att Henkes mormor & morfar är så pigga att dom orkar följa med. Hoppas man blir lika pigg själv vid den åldern.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0