10:e Feb Invigning i melodifestivaltältet!

Nu är melodifestival veckan igång. Jag och Henke fick inbjudan till invigningen till Melodifestivaltältet ikväll.
Vi bjöd i vår tur med oss våra vänner Lena & Björn. Vi åt gott från FOOD och lyssnade på bandet The Buddies.
Det var jätte trevligt men otroligt lite folk, tyvärr! Men man kan ju inte fodra så mycket av skelleftebor. Dom gnäller gärna att det aldrig händer något i staan. Och när det händer något så ids ingen göra något. Vi är ju väldigt roliga i det fallet, vi skelleftebor. Vad vill vi igentligen?

Vi kramade genast om sångaren i bandet (fniss)

The Buddies

Lena & Henke

Björn & Jag


Idag fick jag även en inbjudan till en föreläsning som skulle vara på Aurum. Snacka om att det namnet lät bekant hihih
Lär dig konsten att prioritera så att varje dag blir den viktigaste dagen i livet.
- Den ska jag verkligen gå och lyssna på. Vi tar alla livet så förgivet. Man ska njuta mer och lyssna mer på vad ens kropp säger. Försöka att skippa alla "måsten"

Stort TACK till gulliga farmor & farfar som skötte vår egen lille Tilde Vilde medans vi var borta ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0