1 veckas semester, jiippii!

.......äntligen fredag och 1 veckas semester med barnen som har sportlov. Hoppas att det blir fint väder så man kan passa på och vara ute.

Min underbara mamma & lillebror Johannes kom förbi och fikade.
Måste nog erkänna att min lillebror nu är större än mig.
Han hade med sig Jocke.En superfin hund som de tar hand om just nu.


Ikväll blir det bara slappa framför tv:n med våra vänner Per & Marina som kommer hit. Karlarna börja grymta om att vi var så trevliga....Jag och Marina satt nämligen vid datorn. Marina ville lära upp mig på facebook. Dom grymtade även om att jag & Marina satt så länge och prata på MSN med varandra......fattar inte vad dom menar........är inte vi VÄRDA det?.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0